System rezerwacji

System Rezerwacji
Wizyty można umawiać telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 20:00, internetowo lub portal Znany Lekarz. Poprzez portal Znany Lekarz umówić się można tylko do niektórych lekarzy w wybranych terminach.
Jeśli Państwo nie mogą znaleźć dogodnego terminu zachęcamy do kontaktu telefonicznego, a nasza wykfalifikowana kadra doradzi wybór odpowiedniego specjalisty.
Dzień przed terminem konsultacji zadzwonimy do Państwa lub wyślemy wiadomość SMS w celu przypomnienia i potwierdzenia wizyty.
Jeżeli nie możecie Państwo stawić się na wizytę w wyznaczonym terminie, będzie nam miło, jeśli poinformujecie nas o tym z wyprzedzeniem. Dzięki temu Pacjenci oczekujący lub z bólem, będą mieli szansę na szybsze rozpoczęcie leczenia.

W celu zapewnienia usług na najwyższym poziomie oraz sprawnego i kompleksowego leczenia prosimy o przestrzeganie terminów umawianych wizyt u naszych specjalistów.
Szanując czas rzetelnych Pacjentów uprzejmie informujemy, że w przypadku Pacjentów, którzy:
- nie stawili się na wizytę bez informacji
- odwołali wizytę później niż 24 godziny przed planowanym terminem (bez szczególnego powodu)
- kilkukrotnie odwołali wizyty w klinice
pobieramy zaliczkę w wysokości 150 zł na poczet leczenia. Zaliczka rozliczana jest w kosztach leczenia lub przepada, gdy Pacjent nie stawi się w wyznaczonym terminie. Wartość ta stanowi koszt przygotowania gabinetu do pracy.

Dążymy do tego, aby Każda Państwa wizyta odbyła się punktualnie. Niemniej jednak ze względu na specyfikę wykonywanych zabiegów może zdarzyć się opóźnienie. Wówczas, mając na uwadze Państwa poświęcony czas, staramy się na bieżąco informować o przewidywanej godzinie rozpoczęcia wizyty. Prosimy także o wyrozumienie dla kilkunastominutowych opóźnień. Dla osób oczekujących przygotowaliśmy kącik kawowo-herbaciany.
Jeżeli chcieliby Państwo skorzystać z parkingu, prosimy wówczas o kontakt.